Οι πολιτικές προτάσεις της Ν.Δ. και του ΣΥΡΙΖΑ είναι διαμετρικά αντίθετες. Το ίδιο και η επικοινωνιακή τους καμπάνια. Η Συγγρού επενδύει απολύτως στον φόβο και τον τρόμο, ενώ οι διαφημίσεις του ΣΥΡΙΖΑ επικεντρώνονται στην ελπίδα. Στο μέτρο που τα διαφημιστικά σποτ μπορούν να επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα, μένει μία εβδομάδα προκειμένου να φανεί αν θα νικήσει ο φόβος ή η ελπίδα. Πάντως, στις προηγούμενες εκλογές, της 6ης Μαΐου, νίκησε η ελπίδα. Κατά κράτος. Πηγή: avgi,gr.